Koordinator til Planning & Development - Midtjylland

Koordinator til Planning & Development

Har du overblikket, og er du god til at tale med mennesker?

(Herning)

 

Hvis du kan svare ja til ovenstående, er det måske dig, vi står og mangler som den næste kollega på holdet i Planning & Development. Vi har forrygende travlt og mangler dig, der brænder for at være bindeled mellem kunderne og vores egne dygtige konsulenter.

 

Vi forestiller os, at du bor i Midtjylland, så dit primære arbejdssted bliver i Herning – men at du har lyst til jævnligt at møde ind på andre netIP kontorer.

 

Du vil blive en del af et stærkt team, hvor samarbejde prioriteres højt, og hvor man hjælper og afløser hinanden. Dine primære opgaver vil inkludere følgende:

  • Koordinering og opfølgning af opgaver i Operations
  • Koordinering og allokering af ressourcer til Service Desk og Datacenter
  • Koordinering af ressourcer i forbindelse med hovedferier
  • Gennemgang og godkendelse af timeforbrug i forbindelse med fakturering
  • Planlægning og booking af on-site besøg hos kunder, konsulentopgaver, skoleophold for elever o.l.

 

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Til gengæld har du stor erfaring med koordinering af leverancer og opgaver. Viden om Microsoft-teknologier og IT-branchen generelt vil være en stor fordel.

 

Vi forestiller os, at du har følgende personlige kompetencer:

  • Du brænder for løbende kommunikation med såvel kunder som kolleger
  • Du er struktureret og vedholdende i jagten på den bedste løsning
  • Du er kvalitetsbevidst og skaber ro og overblik i dit samarbejde med kunder og kolleger
  • Det ligger naturligt til dig at tage ansvar, og du trives med at arbejde i teams – men med høj grad af selvstændighed indenfor dit arbejdsområde
  • Du er fleksibel omkring processer og metoder, og du er i stand til at tilpasse dig til den enkelte kunde eller opgave

 

Din indstilling, dine interesser og dine ambitioner er nøglen til din succes hos netIP. Vi tilbyder masser af faglige udfordringer og ansvar, der matcher dine kompetencer og ambitioner samt mulighed for både personlig og professionel udvikling. Du bliver en del af en stærk og dynamisk virksomhedskultur med primær tilknytning til kontoret i Herning.

 

Som ansat i netIP deltager du i den fælles overskudsdeling, pensionsordning, og kantineordning. Herudover får du PC, mobiltelefon og arbejdstøj samt faglige og sociale arrangementer. Vi tilbyder en fast månedsløn, som er konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med.

 

I netIP har vi fokus på det hele menneske. Dermed forstår vi vigtigheden af, at trivsel gælder for såvel arbejds- som privatlivet. Derfor har vi etableret netIP familyCARE, en fond som støtter dig og familien, hvis I skulle havne i en vanskelig situation.

 

Vi behandler ansøgningerne løbende, så hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt.

 

Thomas Bech fra Sensu A/S og HR-ansvarlig Berit Møller fra netIP varetager denne rekrutteringsproces. Har du afklarende spørgsmål, inden du kan søge jobbet, så tag gerne kontakt til ovennævnte.

 

Kan du genkende dig selv i værdierne og i de krav, vi stiller, kan du søge stillingen via dette link: Planning & Development

 

Fakta om netIP

  • ca. 180 mennesker (hvoraf 63 er aktionærer)
  • Afdelinger i Thisted - Holstebro - Herning - Aalborg - Aarhus - Viborg og København

Fakta om elevprogram

  • Vi uddanner IT-supportere og datateknikere med
    speciale i infrastruktur
  • Vi tilstræber løbende at have mindst 18 elever
    under uddannelse
  • Uddannelse af vores elever prioriteres højt
    - forhåbentlig er de vores fremtidige medarbejdere

 

Er du it-konsulent eller vil du bare gerne lære os bedre at kende?

Jeg vil gerne fortælle dig mere om vores vinderhold og kultur, hvor du - ikke tal og KPI’er, er midtpunktet! Jeg sidder altid klar til, at svare på dine spørgsmål, og kommer gerne med et bud på, hvor på holdet du passer ind. Jeg har også lavet en lille video om, hvordan det er at være konsulent hos os. Se den her. Ønsker du at sende en uopfordret ansøgning. Venligst klik her.

Berit Møller HR-ansvarlig

8219 4494

bmo@netip.dk

Skal vi tage en snak? Ring mig op

Skal vi tage en snak om dine job-ambitioner?

Udfyld formularen herunder, så kontakter Berit dig snarest muligt.

Smil og arbejdsglæde

Vi kan med stolthed konstatere, at vores mennesker er glade for at gå på arbejde. Det skal være sjovt at være her, selvom vi ikke er sat i verden for sjov.

Med jævne mellemrum gennemfører netIP en måling af medarbejdertilfredshed for at blive kloge på, hvordan stemningen og tilstanden er i virksomheden. Det bruger vi til finde ud af, om vi er på rette vej, eller om der er behov for at tænke nyt eller forbedre os i forhold til strategi, ledelse, samarbejde med videre.

 

God ledelse skaber motivation

Vi kan nok altid blive lidt bedre, men generelt er vi rigtig glade for at konstatere, at strategien i høj grad har den ønskede effekt. En målrettet indsats for at skabe et personlige lederskab hos alle ledere, viser sig eksempelvis som et meget positivt resultat i undersøgelsen, da tilfredsheden med nærmeste leder og øverste ledelse er meget udbredt og stor. Ledelsen går forrest på vinderholdet for at motivere og udvikle medarbejderne.

 

Tilfredshed og motivation fører til loyalitet og engagement

Hele 95 procent er samlet set tilfredse med deres job i netIP, 94 procent ser frem til at gå på arbejde og 94 procent føler, at deres arbejdsindsats tilfører værdi til virksomheden. Det medfører stor loyalitet og engagement blandt medarbejderne, da 98 procent er villige til at yde en ekstra indsats, hvis det er nødvendigt, og 97 procent arbejder gerne for netIP om to år og ser sjældent efter andre job, fordi de er glade, stabile og stolte (kilde netIP MedarbejderTilfredshedsUndersøgelse 2016 foretaget af Jysk Analyse).

 

Glade medarbejdere giver glade kunder

I sidste ende skaber arbejdsglæde og trivsel positive resultater for kunderne, som er vores levebrød. Derfor er medarbejderne i netIP vores stærkeste kort på hånden i forhold til at gøre os unikke, yde den mest kompetente service, tilbyde de stærkeste løsninger og øse ud af værdifulde erfaringer.

 

Vi passer på hinanden

Vi betragter netIP som en familie – og i en familie passer man godt på hinanden. Det er grundtanken bag netIP familyCARE – et tiltag med "fonds-tankegang" helt uden formelle formålsparagraffer. netIP familyCARE rækker ud til alle vores ansatte og deres familier. Formålet med "fonden" er, at støtte menneskene i netIP og deres nærmeste familie i de svære situationer, de kan møde i tilværelsen. Læs mere her

 

En klar ledelsesfilosofi skaber tryghed, hele mennesker og resultater

Som du helt sikkert har fanget, så er ledelse noget, der fylder meget hos os. Her på karrieresiden og under ”om os” tegner vi et klart billede af, hvorfor det er vigtigt for os – men faktisk også et billede af, hvorfor det også bør være vigtigt dig, hvis det ikke allerede er det.

I stedet for, at skrive endnu mere om den værdi vi mener, ledelse har for dig, så vil vi hellere lade en uvildig komme til orde. I starten af 2018 indbød den uvildige Ledelseskommision os at deltage i et større casestudie omkring ledelse. Det kom der case med en række konklusioner og karakteriserende udsagn ud af, hvoraf mange taler til værdien af ledelse for dig som menneske og medarbejder i netIP;

 

Tryghed frem for alt

Hos netIP stræber ledelsen efter at give plads til at være det samme menneske på arbejde som hjemme, og det kræver tryghed og trivsel på alle niveauer i organisationen: ”Lederskab handler for mig om personligt nærvær. Hvis ikke du kan lytte og have social intelligens, så skal du ikke være leder. Det, vores ledere arbejder meget med, er at have medarbejdere, der er trygge og til stede. Alle andre punkter kommer derefter,” fortæller Adm. Direktør Carsten Hedemann.

 

Plads til det hele menneske

netIP leverer ikke løsninger, som konkurrenterne ikke kan levere. Det er gennem medarbejdernes tilgang til opgaverne, netIP differentierer sig fra de andre leverandører. Derfor er medarbejderne virksomhedens vigtigste råstof. Carsten Hedemann forklarer: ”Hvis vi vil have det maksimale ud af medarbejderne, må vi erkende, at de er mennesker, ikke maskiner.”

...Lederne gør en dyd ud af at understrege for medarbejderne, at alle forventes at gå hjem kl. 16 – og holde fri. Det kræver konsekvente ledere, der selv går forrest. En leder fortæller: ” Jeg gør meget ud af at forklare, hvordan mit liv hænger sammen. At jeg er til rådighed fra 6-17, men derfra er jeg sammen med min familie. Når man har fri, har man fri, og hvis man arbejder i weekenden, er man ikke klar om mandagen.”

 

Du kan skabe bedre resultater 

For Carsten Hedemann starter arbejdet med at skabe det rigtige klima for trivsel og vækst i Ledergruppen:” Hvis jeg har trygge ledere, bliver de fænomenalt gode ledere. Så bliver medarbejderne også trygge ved lederen. Når den tryghed opstår, kan vi næsten alt. Lederne oplever, at en masse værdi frigives, fordi de ikke skal tænke intern positionering.”

Det kræver meget af den enkelte at arbejde med procesorienteret ledelse. En direktør forklarer: ”Succeserne bliver kraftigere, og fiaskoerne gør mere ondt, fordi vi investerer os selv…”

 

Du kan læse mere og se hele casen HER.

Support