Microsoft Office 365-konsulent - Jylland

Microsoft Office 365-konsulent

 

Er du god til at ”forstå” kundernes forretning og deres behov, og omsætte din forståelse til en løsning, som giver værdi for kunden?

 

(Aarhus, Herning, Aalborg, Viborg, Thisted, Holstebro)

 

Hvis du kan svare ja til det, er du måske vores næste Business Services Konsulent.

 

Som Business Services Konsulent i netIP bliver din primære opgave at løse opgaver indenfor digitalisering og effektivisering via office 365-platformen.

 

Du har en uddannelse som datamatiker eller tilsvarende og har oparbejdet erfaring med Office 365, Sharepoint, Power Automate og PowerApps. Du er vant til at arbejde som konsulent og forstår vigtigheden af en god kunderelation.

 

Du har en god forretningsforståelse og er god til at sætte dig ind i kundernes problemstillinger, og du motiveres af at gøre en forskel for kunderne ved at skabe gennemarbejdede og fremtidssikrede løsninger.

 

Du er dygtig til at kommunikere og formår at skabe en tæt, loyal og værdiskabende dialog med kunderne.

 

Du arbejder selvstændigt, struktureret og proaktivt og kan tilrettelægge din egen hverdag og levere ydelser af høj kvalitet.

 

Vi tilbyder masser af faglige udfordringer og ansvar der matcher dine kompetencer og ambitioner samt mulighed for både personlig og professionel udvikling.

 

Du bliver en del af en stærk og dynamisk virksomhedskultur, og du kan frit vælge, hvilket af vore 6 kontorer i Jylland, der skal være din primære hjemmebane – du må dog regne med, at du af og til skal møde ind på et af vore andre kontorer.

 

Som ansat i netIP deltager du i den fælles overskudsdeling, pensionsordning, og kantineordning. Herudover får du PC, mobiltelefon og arbejdstøj samt faglige og sociale arrangementer. Vi tilbyder en fast månedsløn, som er konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med.

 

I netIP har vi fokus på det hele menneske. Dermed forstår vi vigtigheden af, at trivsel gælder for såvel arbejds- som privatlivet. Derfor har vi etableret netIP familyCARE, en fond som støtter dig og familien, hvis I skulle havne i en vanskelig situation.

 

Vi opfordrer dig til at søge snarest, da vi behandler ansøgningerne løbende.

 

For yderligere information om stillingen kan henvendelse Thomas Bech (Sensu) på +45 2289 8976, Tina Lindbæk (Teknisk Leder Herning) på +45 7874 3801 eller Berit Møller (HR-ansvarlig netIP) på +45 8219 4494

 

Stillingen kan søges via dette link: Business Services Konsulent

Fakta om netIP

  • ca. 180 mennesker (hvoraf 63 er aktionærer)
  • Afdelinger i Thisted - Holstebro - Herning - Aalborg - Aarhus - Viborg og København

Fakta om elevprogram

  • Vi uddanner IT-supportere og datateknikere med
    speciale i infrastruktur
  • Vi tilstræber løbende at have mindst 18 elever
    under uddannelse
  • Uddannelse af vores elever prioriteres højt
    - forhåbentlig er de vores fremtidige medarbejdere

 

Er du it-konsulent eller vil du bare gerne lære os bedre at kende?

Jeg vil gerne fortælle dig mere om vores vinderhold og kultur, hvor du - ikke tal og KPI’er, er midtpunktet! Jeg sidder altid klar til, at svare på dine spørgsmål, og kommer gerne med et bud på, hvor på holdet du passer ind. Jeg har også lavet en lille video om, hvordan det er at være konsulent hos os. Se den her. Ønsker du at sende en uopfordret ansøgning. Venligst klik her.

Berit Møller HR-ansvarlig

8219 4494

bmo@netip.dk

Skal vi tage en snak? Ring mig op

Skal vi tage en snak om dine job-ambitioner?

Udfyld formularen herunder, så kontakter Berit dig snarest muligt.

Smil og arbejdsglæde

Vi kan med stolthed konstatere, at vores mennesker er glade for at gå på arbejde. Det skal være sjovt at være her, selvom vi ikke er sat i verden for sjov.

Med jævne mellemrum gennemfører netIP en måling af medarbejdertilfredshed for at blive kloge på, hvordan stemningen og tilstanden er i virksomheden. Det bruger vi til finde ud af, om vi er på rette vej, eller om der er behov for at tænke nyt eller forbedre os i forhold til strategi, ledelse, samarbejde med videre.

 

God ledelse skaber motivation

Vi kan nok altid blive lidt bedre, men generelt er vi rigtig glade for at konstatere, at strategien i høj grad har den ønskede effekt. En målrettet indsats for at skabe et personlige lederskab hos alle ledere, viser sig eksempelvis som et meget positivt resultat i undersøgelsen, da tilfredsheden med nærmeste leder og øverste ledelse er meget udbredt og stor. Ledelsen går forrest på vinderholdet for at motivere og udvikle medarbejderne.

 

Tilfredshed og motivation fører til loyalitet og engagement

Hele 95 procent er samlet set tilfredse med deres job i netIP, 94 procent ser frem til at gå på arbejde og 94 procent føler, at deres arbejdsindsats tilfører værdi til virksomheden. Det medfører stor loyalitet og engagement blandt medarbejderne, da 98 procent er villige til at yde en ekstra indsats, hvis det er nødvendigt, og 97 procent arbejder gerne for netIP om to år og ser sjældent efter andre job, fordi de er glade, stabile og stolte (kilde netIP MedarbejderTilfredshedsUndersøgelse 2016 foretaget af Jysk Analyse).

 

Glade medarbejdere giver glade kunder

I sidste ende skaber arbejdsglæde og trivsel positive resultater for kunderne, som er vores levebrød. Derfor er medarbejderne i netIP vores stærkeste kort på hånden i forhold til at gøre os unikke, yde den mest kompetente service, tilbyde de stærkeste løsninger og øse ud af værdifulde erfaringer.

 

Vi passer på hinanden

Vi betragter netIP som en familie – og i en familie passer man godt på hinanden. Det er grundtanken bag netIP familyCARE – et tiltag med "fonds-tankegang" helt uden formelle formålsparagraffer. netIP familyCARE rækker ud til alle vores ansatte og deres familier. Formålet med "fonden" er, at støtte menneskene i netIP og deres nærmeste familie i de svære situationer, de kan møde i tilværelsen. Læs mere her

 

En klar ledelsesfilosofi skaber tryghed, hele mennesker og resultater

Som du helt sikkert har fanget, så er ledelse noget, der fylder meget hos os. Her på karrieresiden og under ”om os” tegner vi et klart billede af, hvorfor det er vigtigt for os – men faktisk også et billede af, hvorfor det også bør være vigtigt dig, hvis det ikke allerede er det.

I stedet for, at skrive endnu mere om den værdi vi mener, ledelse har for dig, så vil vi hellere lade en uvildig komme til orde. I starten af 2018 indbød den uvildige Ledelseskommision os at deltage i et større casestudie omkring ledelse. Det kom der case med en række konklusioner og karakteriserende udsagn ud af, hvoraf mange taler til værdien af ledelse for dig som menneske og medarbejder i netIP;

 

Tryghed frem for alt

Hos netIP stræber ledelsen efter at give plads til at være det samme menneske på arbejde som hjemme, og det kræver tryghed og trivsel på alle niveauer i organisationen: ”Lederskab handler for mig om personligt nærvær. Hvis ikke du kan lytte og have social intelligens, så skal du ikke være leder. Det, vores ledere arbejder meget med, er at have medarbejdere, der er trygge og til stede. Alle andre punkter kommer derefter,” fortæller Adm. Direktør Carsten Hedemann.

 

Plads til det hele menneske

netIP leverer ikke løsninger, som konkurrenterne ikke kan levere. Det er gennem medarbejdernes tilgang til opgaverne, netIP differentierer sig fra de andre leverandører. Derfor er medarbejderne virksomhedens vigtigste råstof. Carsten Hedemann forklarer: ”Hvis vi vil have det maksimale ud af medarbejderne, må vi erkende, at de er mennesker, ikke maskiner.”

...Lederne gør en dyd ud af at understrege for medarbejderne, at alle forventes at gå hjem kl. 16 – og holde fri. Det kræver konsekvente ledere, der selv går forrest. En leder fortæller: ” Jeg gør meget ud af at forklare, hvordan mit liv hænger sammen. At jeg er til rådighed fra 6-17, men derfra er jeg sammen med min familie. Når man har fri, har man fri, og hvis man arbejder i weekenden, er man ikke klar om mandagen.”

 

Du kan skabe bedre resultater 

For Carsten Hedemann starter arbejdet med at skabe det rigtige klima for trivsel og vækst i Ledergruppen:” Hvis jeg har trygge ledere, bliver de fænomenalt gode ledere. Så bliver medarbejderne også trygge ved lederen. Når den tryghed opstår, kan vi næsten alt. Lederne oplever, at en masse værdi frigives, fordi de ikke skal tænke intern positionering.”

Det kræver meget af den enkelte at arbejde med procesorienteret ledelse. En direktør forklarer: ”Succeserne bliver kraftigere, og fiaskoerne gør mere ondt, fordi vi investerer os selv…”

 

Du kan læse mere og se hele casen HER.

Support