Tre dygtige it-konsulenter - Aalborg

Tre dygtige it-konsulenter der brænder for at gøre en forskel

Aalborg

 

netIP udvider igen – og derfor søger vi tre dygtige it-konsulenter til Aalborg, der brænder for at gøre en forskel for både kunder og kollegaer.

Din kerneopgave bliver at formidle tekniske budskaber til ikke-tekniske personer, samt hjælpe vores kunder med drift og optimering af servere, cloudløsninger, infrastruktur, netværk og it-sikkerhed.

Det vigtigste er, at du trives med den direkte kundekontakt og brænder for at hjælpe dine kunder med de løsninger, der giver størst værdi for dem.  

 

Hvad forventer vi af dig?

Du bliver en del af et stærkt, værdibaseret og fagligt tungt netIP-team, hvor vi hjælper hinanden med at lykkes. Vores kultur bygger på stærke relationer, og vores nye drømmekollegaer kan derfor sætte fede flueben ved følgende:

  1. Du er DIG, og din adfærd og væremåde gør, at andre hurtigt får tillid til dig – og har lyst til at være sammen med dig.

  2. Du er nysgerrighed og har et stort personligt drive. Du har sandsynligvis fået nok af micromanagement og fokus på udfaktureringsgraden, og du har et ønske om i stedet at styre din egen tid og levere løsninger til kunden, som du kan være stolt af. 

  3. Du drives af at skabe værdi sammen med andre. Det er vigtigt for dig, at du har et godt samarbejde med dygtige og fagligt tunge kolleger, og du bidrager til deres udvikling, på samme måde, som de har fokus på at bidrage til din.

  4. Du er kvik. Både så du kan designe den bedste løsning for kunden sammen med resten af dit team, og så du kan planlægge din egen dag og prioritere, hvad der giver mest mening ift. løsningen. Du behøver nemlig ikke at blive dikteret, hvad du skal, for du bruger din sunde fornuft og din gode erfaring.

  5. Du er god til at tale med andre, og du brænder for konsulentrollen, fordi du véd, at du rummer endnu mere og gerne vil byde ind og præge din egen faglige og personlige udvikling.

 

Hvad kommer du til at lave?

Vi søger flere forskellige it-profiler, så hvad enten du primært motiveres af rådgivning eller det mere er løsning af komplekse tekniske udfordringer, vil vi gerne have en snak med dig.

Alt efter hvor dine kompetencer er stærkest, kan der være forskellige roller til dig som konsulent.

Det kan være, at du:

  • Har erfaring med design, implementering og drift af især Microsoft-løsninger 
  • Har erfaring med drift og optimering af lokale servere og cloudløsninger, infrastruktur, netværk og IT-sikkerhed forekommer dig naturlig i din arbejdsdag
  • Er generalist. men fundet dit eget speciale indenfor cloud, netværk eller on-prem løsninger


Derudover forestiller vi os, at du: 

  • Er uddannet datatekniker– eller blot har længere erfaring indenfor et eller flere af ovenstående områder
  • Har erfaring fra konsulenthus eller lignende med rådgivning af kunder 

 

Hvad kan du forvente af os?

Vi har et tæt samarbejde imellem salg og teknik, hvor vi sætter bedste person på opgaven. Vi har derfor ikke et budget, der skal nås for hver enkelt afdeling, men derimod for hele netIP samlet. Vi måler ikke på din individuelle præstation, men derimod på dine værdier og din adfærd, for det vigtigste er, at hele teamet lykkes.

Vi tilbyder masser af faglige udfordringer og ansvar, der matcher dine kompetencer og ambitioner – og du er selv med til at sætte retningen. Du kan også glæde dig til både personlig og professionel udvikling, når du indgår i nogle af branchens stærkeste teams. 

I netIP arbejder vi med procesorienteret ledelse, hvilket i praksis bare betyder, at vi taler sammen og hjælper hinanden. Du har fuld frihed til at lave den bedste løsning – og derfor er det lige præcis din indstilling, dine interesser og dine ambitioner, der er nøglen til succes hos netIP. Vi er jo bare mennesker.

Som ansat i netIP deltager du i den fælles overskudsdeling, pensionsordning, og kantineordning. Herudover får du PC, mobiltelefon og arbejdstøj samt faglige og sociale arrangementer. Vi har også Family Care-fonden, der hjælper både netIP’ere og deres familier.

Vi tilbyder en fast månedsløn, som er konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med. 

Vi opfordrer dig til at søge snarest, da vi behandler ansøgningerne løbende. 

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til:

  • Thomas Bech (Sensu) på +45 2289 8976
  • Judy Waldof Knudsen (netIP – Teknisk Leder) +45 7874 3862
  • Berit Møller (netIP – HR-ansvarlig) på +45 8219 4494 

 

Stillingen kan søges via dette link: Konsulenter Aalborg 

Ledige stillinger

 

Fakta om netIP 

  • Ca. 160 medarbejdere (Hvoraf over en tredjedel er aktionærer)
  • Afdelinger i Thisted - Holstebro -Herning - Aalborg - Aarhus - Viborg og Herlev 

 

Fakta om elevprogram 

  • Vi uddanner it-supportere og datateknikere med speciale i infrastruktur 
  • Vi tilstræber løbende at have mindst 22 elever under uddannelse 
  • Uddannelse af vores elever prioriteres højt - forhåbentlig er de vores fremtidige medarbejdere  

Læs mere om vores elevprogram her 

 

Melder spørgsmålene sig? Tag en dialog med HR-ansvarlig Berit Møller, som kan fortælle dig meget mere om kulturen, arbejdslivet og dine muligheder for at blive en del af netIP.

Berit Møller HR-ansvarlig

8219 4494

bmo@netip.dk

Skal vi tage en snak? Ring mig op

Udfyld formularen herunder, så kontakter Berit dig snarest muligt.

TAG EN LIVSLANG UDDANNELSE

Viden og vilje viser overskud  

Hold dig skarp, og brug din it-viden

Vores menneskelige ressourcer gør os værdifulde. Vi er en flok kloge hoveder med masser af erfaringer og kompetencer. Med opdateret specialistviden og nysgerrighed kan vi gøre den mest betydningsfulde forskel i markedet ved at rådgive og supportere gennem vores gode overblik over de nye og eksisterende teknologier.

Gør dig umage, og bliv endnu dygtigere

netIP skaber rammerne for en sund kultur og attraktiv arbejdsplads, hvor alle føler sig trygge, tillidsfulde og åbne over for hinanden. Vi efterlever værdierne, brænder for vores arbejde og føler os motiverede til at hjælpe hinanden, dygtiggøre os og levere varen til vores mange tilfredse kunder.

Start dit arbejdsliv hos os

Vi har et særligt stort ansvar i IT-branchen for at uddanne flere dygtige medarbejdere til at hjælpe med at løse de mange teknologiske opgaver nu og i fremtiden. Derfor har vi et omfattende elevprogram i netIP, hvor vi uddanner talentfulde IT-supportere og datateknikere med speciale i infrastruktur, som får masser af ansvar, erfaring samt personlig og faglig udvikling. Vi tilstræber at have mindst 22 elever under uddannelse. Tag gerne fat i HR-ansvarlig Berit Møller på telefon 82194494 eller skriv til hende på bmo@netip.dk for at høre mere om vores elevprogram.

MØD STØTTE TIL TRIVSEL

Få og tag del i overskuddet

Det formelle og uformelle
Du deltager i den fælles sundhedsforsikring, pensions- og kantineordning. Herudover får du PC, mobiltelefon og arbejdstøj samt mulighed for at deltage i faglige og sociale arrangementer, hvor du kan dyrke de gode relationer til dine fag- og arbejdskolleger.

En stor familie
Vi betragter netIP som en familie – og i en familie passer man godt på hinanden. I fonden netIP familyCARE rækker vi ud til alle vores ansatte og deres familier. Formålet er at støtte menneskene i netIP og deres nærmeste familie i de svære situationer, de kan møde i tilværelsen.

”Vi investerer i vores mennesker, og deres familiers ve og vel, da det giver god mening, i forhold til måden vi driver vores forretning på. Vi har fokus på det hele menneske, og vi forstår vigtigheden af, at trivsel gælder både, når man er på job, og når man har fri. Jo højere trivsel, jo større arbejdsglæde” – Adm. direktør Martin Kjølhede

Der ydes hjælp til det, der kan give den enkelte en bedre tilværelse i form af psykologhjælp, advokat, flytning, økonomisk rådgiver, førstehjælpskursus og meget mere.

Læs mere om Fonden netIP familyCARE her 


Det betaler sig

Som ansat får du en konkurrencedygtig løn, der er tilpasset de kompetencer og erfaringer, du kommer med. Desuden får it-konsulenter indsat overarbejdstimer på en flekskonto, hvis de arbejder udover den normale arbejdstid. Men udgangspunktet for alle medarbejdere i netIP er, at vi holder fri, når vi holder fri, så der er tid og ro til alt det, der er vigtigt uden for arbejdstid. Du har også mulighed for at få etableret en hjemmearbejdsplads og tilrettelægge din arbejdstid fleksibelt, hvis du ønsker det.

Få medindflydelse
En tredjedel af medarbejderne er aktionærer i netIP, så de får både medindflydelse og del i udbyttet. Desuden består bestyrelsen også af medarbejderrepræsentanter.

BLIV KLOGERE PÅ KULTUREN

Føl dig i overskud

Din første tid som netIP’er
Som nyansat i netIP vil du med det samme opleve, at åbenhed, tillid og tryghed er værdier, der bliver efterlevet. Gennem et grundigt onboardingprogram sørger vi for at understøtte dig i din personlige og faglige udvikling, så du hurtigt vil opleve den arbejdsglæde, der er grundlaget for vores succes. Udover et grundigt introduktionsforløb, vil du også få udarbejdet en detaljeret oplæringsplan, så du ved, hvad der skal ske i de første tre til fire uger.

Forretningen skaber mulighederne

Man må aldrig være i tvivl om, at vi er her for at drive forretning. Vi er her ikke for sjov, men det skal være sjovt at være her. Vi foretrækker at have mere fokus på at udvikle mennesker i teams frem for at bruge energien på personlige målepunkter og langsigtede planer. Derfor vurderer vi ikke bare vores medarbejdere ud fra personlige evner, resultater og potentialer. Vi ser også på, hvordan den enkelte bidrager til teamet og organisationen ved at være en fleksibel, engageret og selvstændig fagperson og kollega – altså et rigtigt overskudsmenneske.

Perfekt at være uperfekt

I netIP tør vi godt indrømme vores fejl og mangler. Faktisk forventes det af os at begå fejl som mennesker i en lærende organisation. Dog forventes det også, at de samme fejl ikke sker igen – hverken for dig selv eller andre i netIP. Vi har åbenhed i netIP, og derfor kan vi dele alt imellem os – vi skjuler ikke noget for hinanden. Hvis fejlen koster penge, betaler vi – vi betragter det som en investering.

BLIV LEDT MED RESPEKT

Mød ledere med overskud

God ledelse kræver nærvær

At være leder i netIP er et privilegium. Det indebærer, at lederen påtager sig et ansvar for at skabe en personlig ledelsesstil, hvor man går forrest for at motivere og udvikle medarbejderne.

Har du talt med din leder i dag?

Desuden lærer vores ledere at lytte – ja, du læste rigtigt – at lytte. Der er nemlig ofte sådan, at en leder taler mere end at lytte. Men en god leder skaber det rigtige klima for trivsel og vækst, og det kræver en god portion social intelligens og evne til at hjælpe medarbejderne. Det kan kun lade sig gøre som leder ved at lytte til, hvad den enkelte medarbejder har på hjerte. At opbygge den tillid, tryghed og åbenhed kræver en gensidig forståelse og respekt, som kun den gode leder formår at frembringe.

Support