Outsourcing af it handler om kompetencer, tillid og samarbejde
Hos netIP ved vi, at det vigtigste for vores kunder er, at de uforstyrret kan fokusere på deres egen kerneforretning.
Ved at outsource hele eller dele af virksomheders it-setup gives der adgang til vores næsten 200 dygtige medarbejdere, som med kompetence og høj faglighed sørger for, at virksomhedens it altid virker. Du skal ikke forvente mindre - men gerne mere!
Opnå økonomiske fordele med outsourcing
Outsourcing af it giver en fast omkostning på it. Økonomien spiller ofte en stor og afgørende rolle for at træffe beslutningen om at gå fra on premise-løsning til outsourcing-løsning.
Det er nemlig dyrt at holde både hardware og software opdateret. Med en fast aftale med netIP er it-løsninger altid opdateret med de nyeste versioner. Desuden er det en fleksibel løsning, da der kan skrues op og ned for licenser og vilkår på månedlig basis.
Undgå at falde i en stordrifts-fælde
For mange virksomheder risikerer outsourcing let at blive en oplevelse af at være "et nummer i køen", eller at man skal passe ned i en foruddefineret kasse - som ikke svarer til ens eget behov.
Vi tror ikke på færdige produkter, kasser og kø-systemer, og derfor arbejder vi ud fra at sammensætte skræddersyede outsourcing-samarbejder på baggrund af grundig behovsafklaring og klarlægning af begge parters evne til at samarbejde. Vi ved af erfaring, at det lønner sig i det lange løb at gøre et godt forarbejde - og vi er sat i verden for at levere varige samarbejder - ikke hurtige salg eller lappeløsninger.
Styrk din virksomhed med vores kultur og kompetencer
Det er tids- og ressourcekrævende at holde medarbejdernes kompetencer ved lige med efteruddannelse, kurser, med mere. Den vigtigste ressource i netIP er medarbejderne, og det kommer klart til udtryk i den service, som vores kunder oplever. Alle vores mennesker er veluddannede og servicemindede for at kunne sige “it works”.
Som kunde ved netIP oplever du, at vi tager ansvar og er progressive omkring jeres it-løsning - og ikke mindst vores samarbejde.
Fjern dine bekymringer om it-sikkerhed
It-sikkerhed er til stadighed “top of mind” hos mange it-ansvarlige, og det vækker i stigende grad bekymring, hvis virksomhedens it bliver sat ud af spillet på grund af udefrakommende trusler eller datatab.
Outsourcing giver også tryghed i form af datasikkerhed, hvor det er netIP, som står for alle aspekter som overvågning, backup, med videre. Vi sørger for løbende at tilpasse jeres løsning, så I har den nødvendige modstandskraft op imod trusselsbilledet - uden at sikkerheden begrænser jeres it-brugeres frihed.
Gør din virksomhed mere fleksibel og omstillingsparat
Virksomheder har medgang og modgang, opture og nedture. Derfor er det en stor fordel, når de kan skrue op og ned for licenser på månedlig basis og løbende tilpasse it-setuppet.
Alle outsourcing-løsninger ved netIP har skalérbarhed og fleksibilitet som en central grundsten. Det betyder, at vi kan tilpasse løsningen og samarbejdet løbende efter behov. Det ved vi erfaringsmæssigt er værdifuldt for dig som kunde, for der kan altid opstå uforudsete omstændigheder.
Outsourcing - skal vi hjælpe dig?
Produkterne er sekundære i outsourcing
Outsourcing tager afsæt i produkter og kompetencer fra netIPs forretningsområder. Det kan eksempelvis være driftsaftaler, Service Desk, overvågning, reaktionstidsaftaler, it-tilstandsrapporter, private cloud, public cloud, backup, it-sikkerhed og meget andet...
... men fra dit perspektiv som kunde hos netIP vil du kunne nøjes med at fokusere på samarbejdet som den ydelse, du skal vurdere kvaliteten af. Det er nemlig helt op til os som din it-leverandør og rådgiver at kunne navigere i teknologier og sammensætningen af produkter samt ydelser, som giver bedst mening for netop din virksomhed.
Alt inkluderet - bortset fra bøvl
Når du vælger at outsource din it-drift til netIP, slipper du for...
- Tidskrævende it-drift
- Tunge it-omkostninger
- Barnets første sygedag
- Kostbare it-kurser
- Bekymringer om it-sikkerhed
- Tunge it-investeringer
- Kostbar nedetid
Gør din virksomhed fri af begrænsninger
Support er en uundværlig service for alle virksomheder, og derfor er netIP tilgængelig hele døgnet. Vi er tæt på vores kunder, som desuden har besøg af konsulenter i deres egen virksomhed, der sørger for at løse almindelige problemstillinger i hverdagen som installation, opdatering og opstilling af software og hardware.
Det giver tryghed og en langt højere grad af tilgængelighed, end hvad man typisk kan forvente af interne it-afdelinger med åbningstider og nok også færre medarbejdere end hos netIP.
"Hør hvordan outsourcing med netIP giver jer en komplet vifte af kompetencer – altid klar til at løse eventuelle udfordringer og konkrete opgaver."
Carsten Ingemann Jensen Sales Manager
Ring mig op