Service Desk – hurtig og effektiv hjælp til at løse it-opgaver

Vores dedikerede Service Desk-medarbejdere er klar til at hjælpe dig med, at løse dagligdagens it-udfordringer du møder. Din henvendelse bliver behandlet af den samme medarbejder fra start til slut, fordi du får fat i en sand it-ekspert, som ikke viderestiller dig eller slipper din sag, før du har en brugbar løsning.

 

Med Service Desk får du:

  • Faste omkostninger på brugersupport
  • Fuld fleksibilitet
  • Adgang til over 100 veluddannede it-folk

Service Desk til ethvert behov

Vi ved, at virksomheder er forskellige. De agerer i forskellige markeder, under forskellige vilkår og på forskellige tidspunkter af døgnet. Derfor tilbyder vi fire niveauer af Service Desk, hvilket gør det nemt for dig, at vælge det som passer til din virksomhed.

 

Vælg forudsigelig deleøkonomi

Glem alt om dyre it-konsulenttimer, når du skal have løst dine it-udfordringer i dagligdagen.

Med en fast aftale om Service Desk hos netIP får du adgang til dygtige, veluddannede og serviceorienterede medarbejdere til en fast, månedlig og lav pris. Vi kan holde prisen nede, fordi du deler omkostningen og glæden med de øvrige it-kunder, som også har valgt at have adgang til vores kompetente folk.

Desuden kan du skrue op og ned for Service Desk-licenser og vilkår på månedlig basis, så du har en stor fleksibilitet, hvis I bliver flere eller færre.

Tilpassede niveauer

7-16
Til virksomheder der har behov for brugersupport i alm. arbejdstid

7-22
Til virksomheden der har behov for brugersupport i udvidet arbejdstid

24/7-365
Til virksomheden der har behov for brugersupport døgnet rundt

Kundetilpasset
Til virksomheden der har behov for skræddersyet brugersupport, f.eks. ift. åbningstider, SLA, dedikerede telefonnummer og telefonkø.

"Få overblik over det økonomiske og forretningsmæssige udbytte ved vores Service Desk"

Birgitte Hjorth Key Account Manager

8219 4436

bht@netIP.dk

Ring mig op

Vi hjælper med et økonomisk og forretningsmæssigt overblik.

Grundigt forarbejde sikrer den rette løsning.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vink farvel til interne it-supportere

Frigiv interne ressourcer, og undlad at forstyrre din sidemand med it-spørgsmål.

Tid er en knap ressource. Din arbejdstid er værdifuld, og du skal helst bruge den effektivt og fornuftigt. Spild hverken din eller dine kollegaers sparsomme tid på at fixe de daglige it-opgaver. netIP er tilgængelig og tæt på dig som kunde. Vi sidder klar til at hjælpe dig, og du kan vælge den adgang til Service Desk som passer din virksomhed bedst.

Service Desk giver tryghed og en langt højere grad af tilgængelighed, end hvad du typisk kan forvente af interne it-afdelinger med åbningstider og nok også færre medarbejdere end hos netIP.

 

Udskyd aldrig mere de daglige it-opgaver

Sørg for at få det gjort og holde dine it-systemer i topform.

Du kan trygt overlade brugersupport og småproblemer til os, fordi vi kender værdien af, at du oplever ”it works”. Uanset om du har en cloudløsning eller dit eget it-setup, så kan vi gennem fjernsupport løse langt de fleste hverdagsopgaver for dig. Du behøver ikke engang bekymre dig om omkostninger, fordi du har betalt for servicen.

Desuden kan du få besøg af konsulenter i din egen virksomhed, der sørger for at løse almindelige problemstillinger i hverdagen som installation, opdatering og opstilling af software og hardware.

FF Skagen
FF Skagen
Se case
Support